exqueeze me.. bakingpowder?

Som vanligt ett år sen ja uppdaterade ungefär.


Vi har köpt oss en ny kärra, fyfan vad fin den är :D
En Mazda 6 2,3 Sport 4x4 ..




Går som en jevla dröm. :)


Sen så har det ju varit jul och nyår osv.. Varit redigt lungt och skönt. Varit ledig ganska mycket
eftersom nu på måndag så drar det igång igen och då blir det inget ledigt förrens kanske i juli eller så.
Så jag passade på att vara lite ledig då alla andra är det också.. typ ;P


Några tatueringar har man väl hunnit med sen sist, ska se om jag kan få upp några bilder på några utav dom.


2a sittningen på Granbergs bröst, 1 sittning kvarstår.







Inte helt säker om dessa sökte sig upp i bloggen förra gången jag uppdaterade, har fan noll koll just nu när jag uppdaterade sist men det gör väl inget... lite flash from the past.

Träna! (läs;svimma!)

Annat nytt.. hmm..
Har införskaffat ett nytt gymkort på Korpen. Varit o kört kondition o lite mixad styrke några mornar och nu förra veckan var jag med min babe och körde Styrkemix samt Bodypump. Dom har sådant sjukt tempo och för en otroligt otränad karl som man är så är det äckligt jobbigt. Efteråt är det ju skönt som bara den, är nog svårt att dra ner på tempot då andra folk med lite mer vana vill köra på som vanligt jämnfört med nybörjare.

Vernissage!

Ska idag ned på Piteå-Tidningens foajé för att kolla in en kompis Robert Hedmans vernissage och supporta lite. Riktigt fina tavlor och jättetrevlig kille. Så har ni vägarna förbi där så far o kolla. Är dock bara öppet mellan 12-14 idag lördag.

På tal om tavlor, var sjukt längesen jag var kreativ och jag känner att jag måste ta tag i det här. Kan ju inte bara lägga allting på hyllan och tro att man kan plocka upp penseln eller pennan igen och tro att det bara är att sätta igång som vanligt. Man tappar så fort känslan om man inte underhåller den. Så ska nog starta upp någon tavla så fort jag kommer på något annat att göra som inte involverar en DÖDSKALLE! .. pfft!

Tattoo Meltdown Trollhättan 25-27 feb

Ska åka på tatueringsmässan i Trollhättan och tatuera i slutet utav Feb, samma mässa som vi var på förra året men jag hoppas väl på att få köra något roligare än vad jag gjorde förra året. Så om det är någon som läser detta och ska dit, samt vill ha en sjysst gadd .. skrik till förfan. Hittills har jag bara lösa bokningar och ingen som riktigt försäkrat mig om att dom ska köra på mässan. Kör helst något black/grey och hyffsat stort. :)

In this moment..

Lördagmorgon.. what now? Skulle egentligen gå och köra bodypump med gumman nu kl 11.00. Men jag är verkligen inte sugen, kunde knappt gå efter förra passet och då känns det som att ett kvällspass känns bättre. Så man inte har en hel dag framför sig där man knappt orkar göra något. Ska ju på vernissage och sen måla lite tänkte jag.. då kan jag inte darra som ett asplöv.. :)

Nu vettetusan vad jag har mer att berätta.. Nothing special skulle jag tro.. så då får det räcka så här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0