Varma dagar..

jevligt vad varmt det varit dom närmaste dagarna, skönt :)

Nu är jag iaf spikad till att ha ett bås på Killkvällen här i piteå den 27e maj. Ska sitta högst upp i nya gallerian och tatuera litegrann så folk får kika o sånt. :) Ska bli roligt som tusan tror jag!

har inte gjort något speciellt roligt på senaste inom tatueringar.. inga roliga jobb direkt. Men snart drar det väl igång igen med lite customtattoos.. *i hope*

Fick brädorna av jonas på stale idag.. 5 st blanka skateboards som jag ska måla någe roligt på... uuuh så roulägt! Måste bara fixa lite sandpapper först å grunda dom. :D

fan..det e för varmt.. ja tappar tråden hela tiden.. jag uppdaterar någon annan dag då jag har lite energi ;D

tjooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.......................

Kommentarer
Postat av: Malin

Tja Robban!jag är så sjuuukt nöjd med min tatuering!Tack som fan!Men nu kliar det i fingrarna,är dags för en till nu,den jag snackade om,i riktig old school anda,så jag slår en pling den 28:e juni var det va?

hare gött!

2010-05-27 @ 21:55:30
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0