Dazed ´n Inked

wööh.. Lördagmorgon. Uj så gött med helg :)

Som vanligt har det gått ungefär 1423 år sen jag uppdaterade sist, men nu har jag en hel del att plita ned så vi får väl se vad hur långt detta blir. :)

Vi kan ju börja med Killkvällen som var den 27e maj i Piteå, där jag vistades i Gallerian på högsta våningen o tatuerade en vän för allmän beskådning. Var en upplevelse men vettefan om jag gör om det, visitkorten gick åt som fan men folk trodde givetvis att det var dropin o inte en uppvisning. Här kommer lite bilder. :)





Nicklas Granberg var offret, o aset flyttar till Sthlm idag.. tönt!



För några dagar sen fick jag ett återbud o fick ringa in frisör-sofia o köra en gammal "klippkniv" som hon kallar det men som går under namnet "rakkniv" för oss som e lite coolare ;) haha, jag har ritat den för flera veckor sedan o att till slut få chansen att köra den var skitkul. :)



Körde även en liten fillergrej på Nicklas sleeve för nån vecka sedan. Knogjärn.. fivefinger-deathpunch ;D



Annars då? hmm.. förra helgen så var vi iväg till Umeå för att umgås med Sofias kompis Gulan o hennes kille Jocke, samt se lite band. Jevligt trevligt var det med lite lunch o öl, samt vin. Lite senare blev det sprit, o shots. Damn så det barkade. Min älskade Sofia bröt fingret i all kalabalik, Jocke fick lägga sig före 20.00, jag var väääldigt överförfriskad o gulan fick luftrörskatarr... katastrof helt enkelt.. Inget jevla band blev det heller, Vi tyckte var roligare att vara på akuten o röntga Sofias finger. :)

Minnesvärt ;D



Hm...JOfan.. snart e det ju dags för oss att flytta in i nya lägenheten också, 1a juli! YEAH!! Kommer bli så jäävla najs så det e sjukt! :D:D:D O på midsommar ska vi till örträsk till sofias släkt o hennes morfars stuga, där kanske det finns en uppstoppad uggla som vi får ta. JEVLA BALLT, hoohoo... ;P

Nu får det räcka för den här gången, håll till godo.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0