Satan i gatan, Nu blirre galenskaper

Ojoj.. Nu har man skaffat en blogg.

Sååå, vad kommer det stå i denna blogg måntro?
Kanske mina dagliga aktiviteter o enstaka galenskaper? Vi får väl se vad som flyter ned på skärmen.

Hur som haver så har man startat ett nytt liv.. Vilket nummer i ordningen det blir vet jag inte, möjligtvis hundsjuttioelfte gången. Började i måndags med att stiga upp före fan själv för att gå och simma på Munksundsbadet och sedan knata hem igen för att äta en rejäl frukost. Gick jävligt bra mån-tis.. men idag (onsdag) fick jag reda på att min farmor har avlidit 06.30 imorse. Och som följd av det så kände jag mig inte så pepp på att simma, + att jag sov hos Sofia på Djupviken inatt o det blev lite väl sent till badhuset.. skulle bara hunnit med 20 min sim kanske. Men skit i de! (gör ett gangstahtecken med handen)

Dagen har bestått av dödsbesked, sjukt nice frukost. 2 tattoos gjorda och nu sitter man här som en hösäck slut som få. Dagens tattoos var fortsättning på en halvarm bestående av Tor (GOD OF THUNDÄÄÄÄR!!!) och en custom-dödskalle på en underarm som jag ritade för hundra år sen men aldrig fått chansen att köra. Fun fun fun!



Dödskallen ja körde idag.


Så vad blir det att göra resten av kvällen då? Absolut jevlat ÅSSIT... ska bara ta det lungt nu med en rulle lr bara slösurfa till ögonen ramlar ur.

Trevlig kväll ni få som möjligtvis får chansen till de guldkorn som kommer skrivas ned här ;)

puss i ljumsken / Robban


Kommentarer
Postat av: Jimo

Bra skit!

Spela mw2 med mig och Henke nu! ^^

2009-11-25 @ 22:07:25
Postat av: Ingela, master of the universe!

Fin blawg du har! Beklagar över farmor, och att all skit verkar ske runt jul. Keep on keepin on Robbie! Du är skitjävladuktig!

2009-11-29 @ 10:52:32
URL: http://clownpenisdotfart.blogg.se/
Postat av: S

snygg!

2010-02-07 @ 17:58:26
URL: http://whitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0