Måndagmorgon, uuusch!

Jevlar vad kallt det var imorse, snoozade ett bra tag. Men tog mig ändå upp där vid 06.30. Hoppade i en iskall jevla bil och körde hem o hämtade simbysserá och for till badhuset och simmade några vändor.
Se där! Det håller fan i sig.. *ger mig själv en klapp på axeln*

Farfmor har ju som sagt gått bort och vi har nu delat upp lite fotografier och hon hade ett kort på Ingela o Mig från studentbalen.. Och SHIT hur jag såg ut.. Gav en extra boost att simma o träna minst sagt. :)




Hela veckan har jag fullt upp, startar bland annat upp en helrygg imorrn. Samt några halvarmar, blir tungt.
Men det e kul, man ska hålla sig sysselsatt. :)

Sitter och avlyssnar crashdiet just nu, funderar på att starta upp min grande frukost.. muchos gottos!

Ha en förträfflig vecka kära vänner. Puss i ljumsken / Roberto Von Af Jönsbyn.


Kommentarer
Postat av: Anette

Tjenare Robert!!!

Så imponerad jag är. Fan va du e aktiv haha!!!!! Jo det va en riktig snygging på fotot haha.

Ha det fortsatt bra o simma lugnt!!

Hälsningar från ett grått Skåne

2009-11-30 @ 15:37:43
URL: http://afdragon.zoomin.se
Postat av: Ellis

Jag tyckte du va fiiin ja:)

2009-12-04 @ 20:33:05
Postat av: Sasse

Hört att du använder följande dräkt när du simmar: http://www.twolia.com/blogs/zoboxrox/files/2009/02/michael-phelps-speedo1.png



Ps. Du är dutti. Ds.

2009-12-05 @ 23:00:01
Postat av: Gurra G @karlstad

SNYGG ROBBAN!

2009-12-16 @ 22:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0