Lördagmorgon

Hej hej hallå dagboken.. .höhö, fick en flashback utav att ha läst Berts Dagbok som ung. :)

Sen sist har väl inte så jävla mycket hänt, lägenheten e snart såld och det känns enormt bra. Ska bli skönt å få flytta in till stan o vara mer central. :)

Har blivit en del tattoos på senaste också, har ju dock åter igen fastnat för oldschool/neotraditional. inte ofta man får chansen till att få köra det däremot, men kuuuul... :D Här e nån oldschool som ja gjort sen sist. Ugglan är bara första sittningen o är bara svart grundfärg, färger kommer snart. :)





Både ugglan o halshuggna bruden är alster skapade utav yours truley och var huvades roliga att göra
likaså på papper först men sen att få föreviga dom i hud, mums. :)


Idag lördag så ska det bonas golv i studion, vårt fina svartröda golv har blivit hemskt repigt av all sand i vinter,  så nu ska det bli finfint i studion. :)

Sen idag så blir det att gå o handla lite spitink o en reservoarpenna (OLDSCHOOL!!!) och så ska jag få åka till William Fjellman, en talang belägen på djupviken som kan det här med riktigt gammal oldschool alá Sailor Jerry-stuk, så vi ska dricka öl,måla o dela tips o tricks. Ska bli sjukt kul.. :)

Sen har även coveruptåget fortsatt, detta är en Chaos-stjärna som jag frihandade en dödskalle över o försökte täcka så gott det gick, har en misstanke om att jag möjligtvis får köra i just över stjärnan en sväng till men vid tillfället så gick det inte att köra så mycket mer utan att trasa huden.




Och har även sparkat igång en chestpiece alá DimeBag Darrell-tribute.. sjukt så få och kassa bilder det finns på detta mästerverk till musiker, men ja tror vi ska klara oss. En sneakpeek ;)



Sen vet ja väl inte riktigt om det finns så mycket mer att förtälja just nu, Ska ta mig en till kopp kaffe o sen slösurfa lite innan jag drar mig till studion o börjar häva soffor o stolar så man får fritt golv. :)

Trevlig lördag på dig :) / Robert af Ghouls


Kommentarer
Postat av: Britt

Du imponerar som stor porträttkonstnär!

2010-04-17 @ 09:03:37
Postat av: sofia

älskar dig! du är bäst

2010-04-17 @ 14:42:55
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0