Fixardag.. skönt :)

Fick en avbokning idag för att vi blev klara förra gången, så denna dag dedikerade jag till massor med grejor som jag skjutit på ett bra tag. Känns otroligt skönt att få allting gjort :)

Har bl.a varit och gjort bankärenden, bokat konsult för framtida sparande, gjort en efterfrågan hos en revisionsbyrå, fixat ett strul med bredbandsbolaget ang returnerad utrustning, pratat med 2 st försäkringssäljare ang en lösning för min firma och jag. Pratat med Kåre på Old Fenix Tattoo i skåne inför min gästning där i slutet utav nästa månad. Gjort bort bokföring, skurat golvet och har även haft tid till att vara otroligt uttråkad. hehe.. :)

Har även kikat på ett billigare alternativ till en bärbar dator, har tidigare varit inne på en macbook.. men helvete, det är på tok för dyrt och om jag verkligen känner efter o tänker efter en extra gång.. så behöver jag inte så mycket prestanda för vad jag ska göra med den. Enkel photoshopredigering,bokföring,surf och pyssel.. då duger en dator från Expert för typ 15000:- billigare än en Macbook.. Helt klart!

Så idag är det Fredag.. vad som står på schemat vet jag inte riktigt, Robert o Malin skulle egentligen komma förbi idag men har fått förhinder. Så då vet jag inte riktigt, älsklingsSofia jobbar ju i helgen så det kanske blir mys.. fredagsmys :D Ska jobba imorgon jag också.. kanske tar typ 3 min eller så.. ett puttenuttigt hjärta med ett namn i. Varför jag valt att köra det på en helig lördag vet jag inte.. men det går fort så då hinner jag med annat. Ska ut till morsan eller så ska hon komma hit så ska vi hänga lite. :)

Har även lite jobb som jag gjort på sistonde att visa er, så kika lite.. tycker folk verkar vara lite rädda för att kommentera eventuella saker jag skriver eller verken jag lägger upp här.. för nog ser jag att folk kollar in bloggen. Men ni kanske bara kollar första raderna, finner det yyyyytters ointressant o surfar vidare till Kissie eller Fokis blogg? haha.. they aint got shit on me!



Vet it.. tror inte att jag har lyckats ta kort på något annat jag gjort.. :)
Men lite är det ju att titta på ..

Nåja, nu kom älsklingen hem (med telefonen i örat som vanligt;) Så nu ska jag sluta skriva strunt.

Seeya, dont wanna be ya!

Kommentarer
Postat av: Christoph

Macbook pro is the shit :) Hehe.

För övrigt är ansiktet skitsnyggt! :o Eller iofs, alla dina verk är ju helt sjukt snygga så :D Fortsätt med det!

2010-12-12 @ 18:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0