Ozzy the man!

haha, sitter och myser i soffan med älsklingen o Osbournes snurrar på MTV. Jevlat klockren karl, ungarna deras kan man ju faktist arkibusera. Fuljevla Kelly o efterblivna sonen Jack... nackskott tack.


Vad har hänt sen sist?

Inte så där överdrivet mycket har skett på senaste skulle jag nog säga. Har numera växlat in på ett nytt slags tatueringssystem där jag slipper vibrationskador i handen, framtida tinnitus o allmän trötthet o okoncentration pga. evigt surrande dagarna i ända. Så otroligt skönt, dock bara hunnit med ca 2 kunder med den nya maskinen men märkte direkt att arbetsron infann sig större delen utav tiden. Så det är thumbs up som fan. :)

Helgen som nu passerat snart har varit skön, alkoholfri bortsett från nån enstaka 2,8a .. ;) Jag o Sofia mös ner oss i soffan i fredas o kikade på Snakes on a plane med chefen Samuel L Jackson, motherfucking snakes!
o i lördags så var jag o kollade synen på förmiddan och det resulterade i att jag ska skaffa jobbglasögon, har tidigare haft problem med huvudvärk efter långa pass med nålarna men även börjat svida i ögonen då jag koncentrerat mig under längre tid. Så nu har jag fått hem 4 st par glasögon som jag har provat å känt efter med, Och har nu bestämt mig för ett par jag vill ha. Så jag ska fara till synoptik imorrn eller på tisdag och köpa mig dom. Visade sig tydligen att jag har någon form utav brytningsfel och något annat som jag inte kommer ihåg vad det hette. :) Hade ju lapp för ögat då jag var liten, haha.. piratunge. Såg ut som ett retard!

Senare på lördagen så for jag och sofia o bowlade litegrann o jag fick så ooootroligt mycket spö.. helvete så grym hon var. Hon fick vid ett jevla tillfälle 4 strikes på RAD... helvete. O ja rockade rännorna mest hela tiden. Nåja, live to fight another day!

För en tid sen så hade ja o bade tråkigt en fredagkväll så vi tog o gaddade henne litegrann, en elvismick som hon har tjatat om ett bra tag. Här har ni slutresultatet.


Detta är en ros jag gjorde häromveckan som var jätterolig, får iofs göra oförskämt många rosor faktist och börjar bli lite småless, men man får hitta på nya tillvägagångssätt och göra en annan twist på det hela. Det är ju trots allt på det sättet man utvecklas. :)



Veckan som kommer blir det jobba som bara den, har dubbla kunder hela veckan förutom fredag. Ska bland annat fortsätta på en Nirvana-helrygg som vi har kommit en bit på nu faktist. Några bilder från senaste sessionen finns tyvärr inte, ska försöka ta några imorrn. Sen ska jag sätta igång en stor coverup på en tribal jag gjorde på en kille då jag satt hemma i lägenheten o låtsastatuerade, o heeeerregud hur den ser ut. Så det ska bli ett sant nöje o radera den från världhistorien. Ska försöka o dokumentera det så bra som möjligt också. :)

till helgen blir det faktist att åka och jobba på Tattoomässa i Trollhättan med Fredde. www.tattoo-meltdown.com är en tatueringsmässa som hålls årligen och är helt jevla suverän, och jag är riktigt peppad på att få jobba där. :) Så det blir att åka på fredagmorgon och sedan komma hem på söndagkväll. Blir awsome!!

Hmm.. nu tror jag inte att jag har så jevla mycket mer att tillägga, jo möjligtvis att jag äntligen har fått mig en haircut.. ser nästan respektabel ut nu. Jevla jobb att fixa den bara.. men smällar man får ta.




Blev ett jevla långt inlägg detta, hoppas att du/ni orkar läsa allt.. hur ointressant eller intressant det nu må vara. :) Trevlig söndag på er.

/ Roberto Af Larsson Von Pungskvätta


Kommentarer
Postat av: Britt

Jag har ett tips till dig...du kan också köpa glasögon på nätet från favoptic.com (eller om det var.se?)

Jag beställde bågar på prov, när jag bestämt mig skickade jag in synundersökningen (receptet) och fick glasögon för 375:- ....kan det vara nått ???

2010-02-22 @ 09:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0