Ny dag, nya möjligheter!

Ojoj jag är INTE duktig på att uppdatera denna blogg.. Nåväl, vad spännande har hänt sen sist?
iiiinte mycket kan jag väl påstå..Varit en hel del i studion så på så sätt har det ju varit bra, ju mer man arbetar desto mer rutin får man och bättre blir man. :)

Har varit en del coverups på senaste.. Här är en utav dom som jag försökte täcka bäst jag kunde.


Här e en till coverup.. var ett kinatecken före..nu blev det en lilja. :)



Jooofan, en till grej.. Jag o Sofia har fått lägenhet nu! På Nygatan nästan rakt ovanför studion så det kommer bli fucking underbart, sambos fo real! :) Jeeevligt nice :D <3

Här har vi lite andra grejor jag gjort på senaste... har inte så mycket att skriva känner jag så håll till godo med lite bilder. :)









Här i veckan var vi förbi hos Britt o busade med nisse litegranna.. jevla fin vovve det där :D



Nåväl.. idag blir det lite Captain Morgan o cola med vänner o min älskade babe.. Sen får vi väl se vad som händer.. :) Trevlig påsk allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0